Kehut ja kommentit

Katja

Sammonlahden Apteekki on ollut eräs suurimpia PEPO seuratoiminnan tukijoita 2018 - 2021. Liitetiedostosta löydätte kissoille ja koirille ajankohtaiset matolääkkeet ja punkkisuojaukset. Sammonlahden Apteekki antaa viiden prosentin PEPO seura-alaennuksen liitetiedoston tuotteista, ja jos seuramme yhteinen tilausmäärä on minimi 30 kappaletta/tuote, saamme 10 prosentin alennuksen.

Jos yhteistilauksemme on merkittävä, PEPO saa seurana vielä erillisen EXTRA korvauksen + mahdollisen huippumyynnin tehneet joukkueet tullaan vielä palkitsemaan erillisellä Sammonlahden Apteekki-stipendillä.

Toimittakaa joukkueiden tilaaja- ja tuotekohtaiset listat minulle mieluimmin maanantai-iltaan (19.4.) tai viimeistään tiistaiaamuun (20.4.) klo 9.00 mennessä. Tällöin saan välitettyä listat apteekille ja toimitukset ovat tilaajien noudettavissa  - Minimanin paperimyynnin tapaan - Sammonlahden Apteekista mahdollisesti jo pe 23.4. 2021 alkaen.

Tilaajille on siis lähtökohtaisesti 5 % alennus ja ilmoitamme mahdolliset 10 % alennukset saatuamme laskettua tiistaina kokonaistilausmäärät.  Maksut hoidetaan joukkuetilien kautta ja PEPO laskuttaa joukkuekohtaisesti kuten Tavaratalo Minimanin paperimyynnissä.

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.

Kansiosta Sekalaiset, lisännyt Katja Laitinen